Huishoudelijk reglement
De statuten van de vereniging zijn ten laatste op 29 mei 2012 gewijzigd. Tijdens de Algemene ledenvergadering op 18 augustus 2021 zijn enkele aanpassingen (in het kader van de per 1 juli 2021 van kracht geworden Wet Bestuur en Toezicht Rechtspersonen – WBTR) goedgekeurd welke vooralsnog in het Huishoudelijk Reglement zijn opgenomen, totdat deze aanpassingen bij de eerstvolgende statutenwijziging worden meegenomen.
Om binnen de vereniging alles goed te laten verlopen, is het nodig afspraken te maken. Deze afspraken zijn opgenomen in het ‘Huishoudelijk Reglement’. Hierin vind je o.a. informatie over de contributie, de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering (ALV), de beëindiging van het lidmaatschap en aansprakelijkheid.
Als lid word je geacht je aan deze afspraken te houden. Op 18 augustus 2021 zijn op de Algemene ledenvergadering enkele aanvullingen/aanpassingen op het reglement goedgekeurd, in het kader van de Wet Bestuur en Toezicht Rechtspersonen (WBTR) welke op 1 juli 2021 van kracht is geworden. Deze wijzigingen zijn opgenomen in het HR dat hieronder via de link is in te zien.